امام جمعه بافق:تقويت ارزش‌های دينی مهم‌ترين عامل در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

بافق:امام جمعه بافق، 17 تيرماه، در مسجد جامع بافق بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تأكيد كرد و گفت: تقويت ارزش‌های دينی و همكاری مسئولان در اجرای قانون عفاف و حجاب مهم‌ترين عامل در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.


به گزارش  آستان امامزاده عبدالله بافق: حجت‌الاسلام والمسلمين «سليمانی» امام جمعه بافق، 17 تيرماه، در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته بافق، با اشاره به قيام مسجد گوهرشاد مشهد در سال 1314 هجری شمسی و نقش استعمار در ماجرای كشف حجاب، اظهار كرد: با اجرای قانون كشف حجاب از سوی رضاخان، مردم مؤمن مشهد در مسجد گوهرشاد در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) به مقاومت در برابر اين دسيسه شوم پرداختند و عده زيادی نيز در اين راه به شهادت رسيدند.


وی، ضمن تأكيد بر نهادينه كردن و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، ترويج بی‌بندوباری و بدحجابی در جامعه را از دسيسه‌های شوم دشمنان اسلام و نظام در جنگ نرم عنوان كرد و گفت: تقويت ارزش‌های دينی و همكاری مسئولان در اجرای قانون عفاف و حجاب مهم‌ترين عامل در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.


امام جمعه بافق، همچنين با اشاره به 23 تيرماه سالروز گشايش اولين مجلس خبرگان رهبری در سال 1362 اظهار كرد: نمايندگان مجلس خبرگان در عرصه‌های حساس كشور موجب ثبات نظام شده‌اند كه انتخاب رهبر فرزانه انقلاب پس از رحلت ملكوتی امام خمينی(ره) از آن جمله است.


وی با اشاره به بيداری كشورهای عربی اسلامی و نقش ولايت و رهبری در جنبش‌ها عنوان كرد: امروز فقدان ولايت و رهبری مهم‌ترين مشكل جهان اسلام است، زيرا اگر در اين كشورها نظام ولايت فقيه حاكم بود پيروزی مسمانان در اين قيام‌ها به اين اندازه به درازا نمی‌كشيد و اين افتخار شيعه و ملت ايران است كه متصل به ولايت است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا